top of page

Vilkår for å delta på konferanse i regi av dronekonferansen.no: Avtale om kjøp av dronekonferanse:

  1. Partene
    Selger og ansvarlig leverandør av Dronekonferansen.no er Pilotforbundet, Lakkegata 23, 0187 Oslo, post@dronekonferansen.no, tlf 482 10 100 org nr. 918482903 og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
     

  2. Avtalen
    Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtalt mellom partene foran, så fremt det ikke strider mot ufravikelig lovgivning. Kjøper melder seg på ønsket konferansedato ved påmelding gjennom dronekonferansen.no. Fristen for avmelding er senest 30 dager før konferansens startdato. Selger tar forbehold om skrivefeil og prisendringer.
     

  3. Pris
    Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.
     

  4. Avtaleinngåelse
    Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren. Avmelding av konferansen kan gjøres inntil 30 dager før før konferansestart. Instrukser for avmelding sendes sammen med bestillingsbekreftelsen på e-post. Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.
     

  5. Betalingen
    Kjøperen betaler forskuddsvis på nett dronekonferansen.no gjennom VIPPS eller STRIPE. Selgeren kan kreve betaling for tjenesten før konferansen er avholdt. Dersom kjøper lar være å møte opp til avtalt kursdato uten å ha meldt ifra 30 dager på forhånd, vil ikke kjøper ha krav på å få refundert kjøpesummen.
     

  6. Levering
    Levering av tjenesten anses å ha skjedd når kjøperen har deltatt på, eller latt være å møte opp til konferansen denne er påmeldt til.
     

  7. Selgers rett til å avlyse konferanse
    Selger forbeholder retten til å avlyse annonserte konferanse dersom det ikke er mange nok påmeldte. Kjøper skal i så fall gis informasjon om dette god tid i forveien, og en evt alternativ konferansedato, eller refusjon av konferanseavgift.
     

  8. Selgers rett til å bortvise kursdeltakere
    Selger forbeholder seg retten til å vise bort konferansedeltakere som ikke oppfører seg i samsvar med alminnelig folkeskikk, og ødelegger for andre konferansedeltakere. Bortvist konferansedeltaker har ikke krav på refusjon av konferanseavgiften.
     

  9. Angrerett
    Kjøper står fritt til å melde seg av konferanse og få refundert kjøpesummen inntil 30 dager før avtalt konferansedato. Instrukser for avmelding sendes sammen med bestillingsbekreftelsen på e-post. Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale konferanseavgiften til kjøperen uten unødig opphold. For kjøp av enkelttjenester gjelder ikke angrerettloven på samme måte som ved kjøp av vare/gods kjøpt på internett. Det er ikke angrerett etter angrerettloven på konferansen, fordi dette er å anse som en tjeneste som er ferdig levert ved oppmøte på kursdato. Ved at kjøper melder seg på konferansen, forhåndssamtykker kjøper til at angreretten vil gå tapt når avtalen er oppfylt. Avtalen anses som oppfylt etter at den avtalte konferansen er avholdt.
     

  10. Personopplysninger
    Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren, i tråd med personopplysningsloven, kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for at selger skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfeller. Kjøper samtykker til Dronekonferansen.no sin personvernerklæring og øvrige vilkår som fremgår av påmeldingen.
     

  11. Reklamasjon og konfliktløsning
    Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller http://www.forbrukerradet.no.
     

bottom of page